Contact & Call Center

Activitatea noastră vine în sprijinul companiilor dornice să își externalizeze activitățile de relații cu clienții, oferind o paletă amplă și diversificată de servicii de tip Contact & Call Center: Telemarketing, Telesales, Customer care, Info line, Order line, Help desk

Telemarketing

Telemarketerii noștri se folosesc de modalități de a le prezenta potențialilor clienți informații, oferte ale produselor pe care compania noastră le oferă și vor obține feedback-ul clienților.

Telesales

Specialiștii de vânzări Connect Center au experiență în vânzarea directă a produselor prin intermediul apelurilor telefonice. Aceștia vor încerca să ajungă la potențialii clienți prin orice modalitate pentru a-i încuraja să cumpere ceea ce compania oferă.

Customer care

Acest serviciu joacă un rol major în succesul unei afaceri. Succesul unei afaceri și serviciile de relații cu clienții sunt împletite, acest lucru fiind unul dintre motivele pentru care multe companii se concentrează mult pe oferirea clienților lor servicii excelente.

Info line

Departamentul de Info line asigură toate informațiile de care clienții companiei au nevoie. Acesta oferă suport în timp real pentru orice solicitări, nelămuriri sau întrebări legate de produsele sau serviciile pe care compania le oferă.

Order line

În lumea marketingului direct, serviciile de preluare a comenzilor sunt importante. Majoritatea clienților preferă serviciul de preluare a comenzilor telefonice pentru a obține informații, a clarifica îndoielile și a confirma specificațiile înainte de a plasa o comandă. A vorbi cu un operator competent le oferă încrederea de a investi în produs. Investiția într-un serviciu competent de preluare a comenzilor din centrul de apeluri poate fi o alegere profitabilă pentru organizația dumneavoastră.

Help desk

Acest departament este format dintr-o echipă responsabilă cu gestionarea cererilor primite sau diverse probleme pe care clienții le semnalează. De obicei, birourile mari de asistență au mai multe echipe care au experiență în lucrul pe diferite probleme.
Utilizatorii finali apelează la birourile de asistență pentru a rezolva problemele pe care le pot întâmpina cu produsul sau sistemul organizației. Ca atare, personalul de asistență are sarcina de a răspunde la întrebări și de a oferi ajutor la fața locului utilizatorilor care se confruntă cu o problemă.