Activitatea noastră vine în sprijinul companiilor dornice să își externalizeze activitățile de relații cu clienții, oferind o paletă amplă și diversificată de servicii de tip Contact & Call Center: Telemarketing, Telesales, Customer care, Info line, Order line, Help desk
Telemarketing
Telemarketerii noștri se folosesc de modalități de a le prezenta potențialilor clienți informații, oferte ale produselor pe care compania noastră le oferă și vor obține feedback-ul clienților.
Telesales
Specialiștii de vânzări Connect Center au experiență în vânzarea directă a produselor prin intermediul apelurilor telefonice. Aceștia vor încerca să ajungă la potențialii clienți prin orice modalitate pentru a-i încuraja să cumpere ceea ce compania oferă.
Customer care
Acest serviciu joacă un rol major în succesul unei afaceri. Succesul unei afaceri și serviciile de relații cu clienții sunt împletite, acest lucru fiind unul dintre motivele pentru care multe companii se concentrează mult pe oferirea clienților lor servicii excelente.
Info line
Departamentul de Info line asigură toate informațiile de care clienții companiei au nevoie. Acesta oferă suport în timp real pentru orice solicitări, nelămuriri sau întrebări legate de produsele sau serviciile pe care compania le oferă.
Order line
În lumea marketingului direct, serviciile de preluare a comenzilor sunt importante. Majoritatea clienților preferă serviciul de preluare a comenzilor telefonice pentru a obține informații, a clarifica îndoielile și a confirma specificațiile înainte de a plasa o comandă. A vorbi cu un operator competent le oferă încrederea de a investi în produs. Investiția într-un serviciu competent de preluare a comenzilor din centrul de apeluri poate fi o alegere profitabilă pentru organizația dumneavoastră.
Help desk